NAN

niedziela, 17 lutego 2013

Sesja brzuszkowa


Pewnie niejedna z przyszłych mam chciałaby zachować wspomnienia z tego pięknego czasu jakim jest ciąża. Jednak wiele osób ma obawy przed zrobieniem sesji ciążowej. Doskonale rozumiem takie osoby, ponieważ sama długo się zastanawiałam czy nie odwołać mojej. Na szczęście mój mąż i znajomy fotograf dopilnowali by sesja się odbyła. Teraz kiedy zobaczyłam efekty bardzo się cieszę i na pewno nie żałuję. Jestem pewna, że przy następnym dziecku po raz kolejny bez wahania wzięłabym udział w takiej sesji. Pewnie ktoś powie, że w internecie jest pełno wręcz brzydkich i niesmacznych zdjęć ciążowych. Niestety nie rozumiem dlaczego fotograf, który ma dbać o to aby uwiecznić piękno robi kobiecie coś takiego. Dlatego bardzo ważne jest, aby wcześniej ustalić z fotografem przebieg sesji, określić co chcemy osiągnąć, a czego ustrzec. Polecam w tym celu pokazanie przykładów zdjęć z internetu, które nam się podobają dzięki temu każdy dobry fotograf już sam zrozumie, w którą stronę powinien pójść. Efekty mojej sesji możecie obejrzeć w tym poście :)

Andrzej Podbiera photography 
aquilus@poczta.fm