NAN

wtorek, 26 marca 2019

TOP 5 ZABAWEK OGRODOWYCH

Wiosna przyszła już do nas na całego, dlatego postanowiłam napisać post o zabawkach ogrodowych. Sama muszę przyznać, że część akcesoriów kupowałam na wyprzedażach w zeszłym roku. Oto absolutn "must have" na wiosnę!


  1. TRAMPOLINA - osobiście polecam tą, którą sami posiadamy. Kupiona przez dziadków kilka lat temu dalej wygląda świetnie. Jest duża więc dzieci nie tylko w niej skaczą, ale i świetnie się bawią. Nieraz bawiłam się w niej zabawkami z córką, gdy jeszcze nie chodziła. Posiada wytrzymałe siatki. W trampolinie cudowne jest to, że naprawdę nigdy się nie nudzi. To super zabawa zarówno dla dzieci jak i dorosłych. 
  2. PIASKOWNICA - o tym, że dzieci lubią bawić się w piasku nie muszę chyba nikogo przekonywać. Polecam wybrać taką która ma pokrywę, aby uchronić piasek przed zanieczyszczeniami. Ponadto druga część może w lecie służyć jako basenik. Wybrałam najtańszy model spełniający te kryteria, ponieważ w tym przypadku nie ma sensu przepłacać.
  3. TACZKA - dzieci uwielbiają zabawki, które można pchać lub ciągnąć. Ponadto rozwijają ich motorykę. Taczki są cudowne, może się nimi bawić zarówno chłopiec jak i dziewczynka, można je pchać i dodatkowo coś w nich przewozić. Wybrałam taką z akcesoriami do piasku od razu.
  4. HUŚTAWKA - tutaj wszystko zależy od tego jak duże dziecko posiadacie. Ja obecnie jestem na etapie huśtawki typu bocianie gniazdo. Jest duża więc pomieści większą ilość dzieci a nawet mamę ;) Dla mniejszych dzieci polecam takie z oparciem i czymś między nóżkami, aby dziecko nie wypadło. Każde dziecko lubi się huśtać!
  5. DOMEK OGRODOWY - w linku umieściłam taki, który ostatnio oglądałyśmy z córką. Był wyższy niż standardowy i miał dużo fajnych gadżetów m.in. kuchenkę. Ponadto jest dobrej marki, dzięki czemu nie zniszczy się z upływem czasu. 
Mam nadzieję, że mój wpis nieco pomógł wszystkim poszukującym akcesoriów do ogrodu dla dzieci. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz